Lördag - shopping & melodifestival

Vaknade av att Wille kom och väckte mig. Så här gosig är han på morgonen, mysigt :



Mamma och jag gick en sväng på stan i det fina vädret, kändes som vår! Köpte en blå cardigan från Vero Moda med 30 % rabatt. Köpte även en svart klänning med bar rygg på Gina. Kommer bli snygg att ha i sommar sedan.

                                                           

18.30 hämtade jag upp Stina för att åka och handla mat inför kvällen. Blev pasta carbonara och en smoothie till efterrätt. Så gott! Vad tyckte ni om finalisterna i Melodifestivelen då? BWO var bra men Frida, snälla...! Hatar sådana där käcka låtar... Kommer säkert bli en vår/sommarplåga den där låten...  Eskobar lät inte som sig själva tycker jag... Iof kan ju låten växa, jag har ofta svårt att höra första gången om en låt är bra eller inte. Vi såg på Day after tomorrow efter melodifestivalen. Den är så bra (filmen alltså). Skrämmande budskap. Hoppas alla som ser den tänker till och börjar förändra sitt beteende med tanke på miljön.

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Nu har jag en tävling på min blogg, där man kan vinna en goodiebag med lite smycken...
Kika in vettja!
http://www.designadinblogg.se/1203982897_tvla_och_vinn_en_good.html

2008-02-26 @ 14:45:44
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0