Julen

Snart var det slut på ledigheten för denna gång. Har haft en bra jul; träffat familj och kompisar. Har haft fullt upp faktiskt! Så sådär jättemycket lugn och ro har det väl inte riktigt varit. Men har allt hunnit med några Harry Potter filmer samt att jag har läst ut den sista boken nu äntligen! Vad bra de är! Rekommenderas verkligen.
 
Fick en del fina julklappar också. Den bästa var nog en kitchenaid! Blev väldigt överraskad. Hade ju tänkt att önska mig en när jag fyller 30 men mamma tänkte att eftersom jag bakar så mycket så ska jag få en nu istället. Fick en tillhörande köttkvarn av pappa. TACK!
 
Denna färgen fick jag
 
Imorgon blir det nyår med gänget. Vi ska göra oxfile i ugn och detta till efterrätt. Ska försöka återkomma med uppdatering. Är så svårt att ta tag i bloggandet! Blir mest instagram nuförtiden.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0