Nu får det bli...

... en sammanfattning här igen. Har glömt att uppdatera på ett tag.

För tre helger sedan var Sara på besök i stan och hon hann träffa mig samtidigt. Vi tog ett glas vin på Wood, åt tapas på Vinotapas och hann med ett glas vin efteråt. Så mysigt!

 

image description

 

Melodifestivalen såg vi hos Baggen och Maria. Vi åt tacos och hade en liten tipp-tävling om placeringen i tävlingen. Jag vann och fick denna fina chokladask som pris:

 

 


I helgen träffade jag mina gamla klasskompisar från gymnasiet. Vi är ganska några tjejer som bor här nu så vi bestämde oss för att träffas. Det blev middag och vin ute hos Karin i Anneberg. Vi ska göra om det fler gånger!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det var så kul att se dig! Jag har bokat in 25e maj i almanackan :) Kram

2012-03-22 @ 06:54:57
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0