Olas överraskningsmiddag

Jag hade under tiden vi var i Florida planerat en överraskningsmiddag för Ola tillsammans med David. Hade raderat alla mejl och varit väldigt diskret med allt tills Ola råkade se ett mejl i utkorgen till David! Vi låtsades inte om det och jag hoppades att han inte skulle misstänka alltför mycket. Det gick bra men det var David som fick Ola att fatta misstankar genom att försöka smussla bort ett samtal från en barndomskompis till Ola.

Jag lurade i alla fall med honom till Mañana där alla väntade på oss. Vi sjöng för Ola och när vi var klara tar han fram denna lappen ur kavajen:



Så ja, han hade förberett ett tal ifall det skulle bli något sånt här. Typiskt! Men roligt :) Vi åt massa god mat, Ola fick presenter och en drink med tomtebloss i. Sedan gick vi ut, denna gång till Flying Scotsman där vi stannade till halv fyra på morgonen. När vi kom tillbaka till Olas lägenhet väntade en bakmaskin på honom som jag hade fått hjälp av Olas föräldrar att ställa dit :) Lyxigt att kunna baka färskt bröd när man vill!










May the force be with you another 30 years my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0