Alla hjärtans dag

Var över förväntan! En massa överraskningar avlöste varandra. Kvällen började med att Ola hade gjort tacos när jag kom från jobbet. (Vår nya grej, har blivit en del på sistone). Till det såg vi det senaste avsnittet av Once upon a time. Efter det tog han med mig till Café Vanilj där vi hade vår första dejt. Vi skulle även ha spelat biljard som vi också gjorde då för ett år sedan men det var fullt pga Champions League eller något liknande. Efter det skulle vi gå till El Corazone och ta ett glas vin som vi också gjorde i början. Tyvärr var det fullt så vi gick hemåt där nästa överraskning väntade. En Florida-guidebok! Så nu ska det planeras! Sist men absolut inte minst så fick jag välja mellan två filmer vi skulle se - Dagboken eller Titanic! Bara det slår ju alla rekord i gullighet, att titta på vilken av dem för min skull. Valde Titanic för den måste alla ha sett vilket Ola inte hade gjort. Kommer leva på den kvällen länge!


Kommentarer
Postat av: Sara

Wow gulligt! Jag måste träffa Ola snart, så jag får se den dör gulliga sidan :)

Ska ni till Florida? Kul! Vi får prata mer när vi ses om dryg två veckor. Längtar!

Kram

2012-02-15 @ 22:12:06
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Sån´t gillar "svärmor", att han tar hand om min lilla stumpa.

2012-02-16 @ 09:45:46
Postat av: Amlin

Haha vad söta ni är!

2012-02-18 @ 12:45:52
Postat av: Olivia

Fint alltså!!

2012-02-23 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0