Det senaste..

... har jag bland annat varit hemma i Lidköping med Jossie där vi red på Islandshästar. Jossie som var helt nybörjare klarade sig väldigt bra! På kvällen åkte vi till Stina och satt och flamsade och tramsade med henne och Madde.




Jossie är lycklig :)

Helgen innan det så var mamma här. På dagen tog i en liten utflykt till Långedrag och på kvällen gick vi ut och åt med Ola. På söndagen startade vi kl 06.30 för att åka till Ullared! Hittade inte allt jag behövde men istället lite annat :)





Förra helgen var vi på inflyttningsfest hos Roy och Maria på Eriksberg. Trevlig fest med linedance från grabbarna (ett vanligt inslag numera) och musikquiz. Utgången blev till Hard Rock där vi dansade loss på poledance-stolpen och buggade hela natten lång.


Coola grabbar!



Igår var vi på sambofest hos Ulrika och Alex. Vi hade det trevligt med bland annat även där musikquiz och lite dans. Idag har vi bara slappat framför Så mycket bättre och the Walking dead. Jag diggar Laleh alltså, allt hon gör blir bra!

Ska testa att blogga från mobilen ibland, på så sätt kanske det blir uppdaterat lite oftare ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Jag brukar köpa från http://www.misskid.se/sv/

Men de har inte garanterat bäst priser.

Just nu har jag clips eftersom jag har ganska långt hår själv.

Jag brukar köpa ungefär hälften 60 cm och hälften 50 cm men det är en smaksak. Man klipper ju håret efteråt ändå :)

Du behöver ju någon som hjälper dig att sätta i håret beroende på vilket metod du vill använda dig av.

Säg till om du har mer frågor :)

2011-12-06 @ 23:35:28
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Sandra

Testade du kräftsåsen? :D Kul att du gillade tipset! Kan lägga upp fler sånna.

2012-01-10 @ 21:42:25
URL: http://www.sandraasp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0