Valborg

Spenderades i Lidköping. På fredagen blev det lugnt på mammas balkong och sedan lite grillning.


Mousserade vin och jordgubbar, mums!


Mamma och Dan

lördagen sprang jag en sväng på fm, åkte sedan till pappa och solade hela dagen. På kvällen blev det lite umgänge hos Madde.


Härligt väder under promenaden med Wille!

söndagen åkte mamma och jag till min kusin för att hälsa på lilla Nila. Hon har blivit ännu sötare än sist! Gullunge!





Efteråt tog vi en sväng med Wille vid vattnet. Lite blåsigt och kyligt men så fint väder!






Alltid busa med pinnen!



På eftermiddagen hängde jag med pappa. Vi åkte fram till stan för att titta på drillflickorna med faster i spetsen.



Till sist åkte vi en sväng till pappas replokal för att spela lite trummor! Tänker inte lägga ut någon film på mig förrän jag har övat lite mer men kanske kommer det en på pappa när han rockar loss om han går med på det någon gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0