Superduperuppdatering: midsommar och konserter mm

Ojoj, nu har jag slarvat igen! Har inte haft tid att blogga! Så mycket att fixa med i och med flytten och en massa att göra på jobbet hela tiden... Tidiga morgnar och sena dagar. Puh! Men här kommer en liten summering:

Patriks 30-årsfest:

Detta var den 14 maj, goda vänner, grillning i gren och lite singstar utgjorde denna kvällen ute i Anneberg.





Middag, Liseberg och Håkan!

Helgen den 4 juni. Elin och Pär kom ner för att se Håkan. Kvällen innan gick vi allihop ut och åt på Puta Madre, rekommenderar verkligen den restaurangen! Mysig med spännande mat.





På lördagen gick Ola och jag på Liseberg med Elin och Pär. En rolig dag trots evakuering i Flumriden!



Håkan var som alltid helt underbar. Här får ni en av de bästa och vackraste låtarna:





Konserten avslutades med ett pampigt fyrverkerI..



Kväll med Agnes
Lite hastigt och lustigt ringde Agnes och sa att hon var i stan så jag slöt upp med hon och en tjej till, sen gick vi till Yaki-Da och dansade hela kvällen. 3 år sedan man såg henne sist! Kul var det!



Syns kanske inte så bra här men Agnes underteckade med Lille Skutt ;P



Deklarationslunch och aw med jobbet
Som tack för att vi slet och fick in alla deklarationer i tid så blev vi bjudna på lunch på Sjömagasinet. Mumma! Hann även med en aw hos Meit på fredagen.





Midsommar spenderades i Lidköping med gamla gänget:
Fylla, grillning, några däckningar och dans på biltak - som det ska vara! :)






Självklart regnade det lite så det blev att grilla under parasollet

Where the action is

Tog ledigt från 12 den 28 juni för att gå på endagsfestival. Såg bland andra, Coldplay, The Ark,  Brandon Flowers, Glasvegas, Daniel Adams Ray och Krunegårds nya band Serenades - skitbra! Dock blev jag röd som en kräfta eftersom jag dum som jag var inte smörjde in mig på hela dagen! :S




Mycket folk!



Under Coldplays underbara låt "Lost" kom en massa stora färgglada ballonger stutsande. Ascoolt!!



Här ser ni förresten hur min panna såg ut igår morse :P Bara att börja peela!



Idag har jag haft lite kalas för mig själv :) Gjorde pasta och key lime pie. Mumma!


Wille har haft roligt :)






Nu måste jag planera lite inför Paris och Kroatien, åker ju om två veckor! Wiiiiee!

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktigt Erika! Började allt undra om du hade lagt ner bloggen.. ;) Även om vi ses rätt ofta och jag blir uppdaterad på det du gör så är det alltid roligt att se lite bilder! Kram

2011-07-03 @ 21:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0