Vin och Tapas

Har än så länge haft en väldigt trevlig helg. I fredags hade vi lite häng här med mat och Hellenius-klipp. Mycket roligt! Kul att Elin fick träffa "gänget" också!

Igår festade jag till det med Elin och Ulle. Vi gjorde massa smarriga tapas-rätter och satt och tjötade. Därefter blev det såklart Yaki-da där vi kom in förvånansvärt snabbt! Var bra denna gång med, trots ölsprutande på dansgolvet... Timbuktu spelade så då fick man se honom med, han är inte stor alltså :P




Elin plinkar :)




Jocke Berg!!!! Nästan :P



Väntar nu på att Elin ska komma hit och hjälpa mig äta upp tapas-resterna. Vi ska även ta en promenad i det vackra vädret!

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

haha nä jag ahde nog dött om det varit en spindel i luggen ;)

2011-02-11 @ 12:55:00
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Jag fattar verkligen inte varför den låten åkte ut. Men det är ju svenska folket i ett nötskal att rösta på töntiga brolle och sletna Sanna. Funderar skarpt på att bojkotta skiten höhö ;)

2011-02-13 @ 22:14:47
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Elsa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 12:05:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0