Helgen

Är trött efter denna helgen, har varit uppe länge varje kväll och inte sovit ut riktigt vilket jag är lite känslig för. I fredags var jag på aw med Caroline. Vi började på Bitter och gick vidare till Kings Head. Efter det såg jag på film med Joel.

Lördagen var ganska slapp, serier på dagen och på kvällen blev det Heaven 23 och senare spelhäng med Mattias & co.

Idag testade vi på sushi på Haiku. Vi tog buffén och jag klämde i mig en massa goa bitar. Efter det åkte vi till IKEA och kikade lite, fikade även för 5 kr - lagom pris ;)





Är så trött så jag ska nog lägga mig nu faktiskt. Blir en lång dag imorrn med skattekurs och sedan dancehall direkt efter jobbet.

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Natta

riktigt bra blogg!



kika gärna in på min & släng in en kommentar!

2011-01-14 @ 19:14:10
URL: http://nattaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0