En helg i festens tecken

Ja det är precis så det blev. Började med en aw med Malin, Therese och Kristoffer. Vi gick till ett mysigt ställe som hette Lotus bar som låg nära Linnégatan. Fanns lite lyxigare buffé inkl vin, öl eller champagne för 95 kr. Rekommenderas!





I lördags började jag dagen med ett styrkepass pch sedan var det fest med Elin hos en kompis till henne. Vi åt morotskaka och ost och kex. Det spelades twister och tävlades i musikquiz. Sedan blev det utgång till Taki-Da, ett relativt nytt ställe. Gillade det väldigt mycket, lite indie-pop ställe helt i min smak! En bonus var ju att jag träffade Daniel Adams Ray :D Eller träffade och träffade, bad om ett kort som jag kunde skicka till Emma. Pratade lite med honom och han var riktigt trevlig!





Där stannade vi tills det stängde kl 4 och efter det var jag tvungen att vänta in vagnen för att slippa gå hem i vattnet/isen. Så jag var nog inte i säng förrän efter 5 nångång.. Sova sex timmar, äta och vila lite för att sedan träna body combat med Malin. Det var jobbigt! Men skönt efteråt som det brukar vara.

På kvällen gick jag till Tobbe & Jossie för att se Solsidan - så jäkla bra! :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Det verkar jobbigt att träna efter en sån festnatt :) Håller med dig om Solsidan, grym serie. Har planer på att åka till Gbg i början på mars, men jag hör av mig på din mobil, så vi kan ta en fika. Kram kram

2011-01-19 @ 23:19:56
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0