Mycket att ta igen! Först ut: Örebro

Ok, nu ska jag komma ikapp här och ta tag i mitt bloggande!

Börjar med helgen i Örebro för två veckor sedan var jag i Örebro för att träffa Lidköpingsgänget. Vi tog det lugnt på fredagen med lite god mat och massa snack på Pacos. Därefter blev det film hos Hanna.


God pizza!


Det vackra slottet by night

På lördagen åkte vi till Karlskoga och Boda Borg! Åh, vad det var roligt!! Det tog väl kanske 1,5 timma för att komma igång och sedan var det klurande, klättrande, krypande som gällde tills vi blev hungriga. Rekommenderar verkligen att åka dit! Väldigt blandade åldrar så det passar alla.



På kvällen åt vi på en fransk restaurang. Vi hade tänkt att gå ut och ta en drink efteråt men vi var alla ganska trötta så vi gick hem till Carro och hängde i soffan :)

















Innan vi åkte hem på söndagen hann vi med en sväng på Marieberg. Jag hann även med att åka hem till mamma en sväng innan jag åkte vidare till Gbg. Fick åka med Mattias, Olivia och Joel som hade varit hemma samma helg. Perfekt, slapp tåget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0