Update!

Har inte skrivit här på länge ser jag! Vad har hänt sen sist?

Var hemma i Lidköping förra helgen.

På fredagen träffade jag Magda för en drink på Krog och Kompani. Vi skulle titta på Tonys spelning. Träffade även på pappa och Anna där så det var en trevlig kväll.



På lördagen gick jag en promenad med mamma längs med den nya strandpromenaden som de har byggt. Den går från småbåtshamnen ut till Vänerblick tror jag. Vi gick en bit av den bara.





På kvällen var det födelsedagsfest hos Jonas syster. Det blev även ett besök till Harrys. Var tyvärr inte så mycket folk ute men vi hade kul ändå :) Emma sov hos mig sen så det var mysigt :)









På söndagen gick jag en långpromenad med Erika och sedan åkte jag hem till pappa. En bonus var att brorsan kom dit med! Vi satt och lekte med Niklas I-phone så det var kul :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0