Pappa på besök

Igår kom pappa hit och hälsade på. Han skulle se Joe Bonamassa på Lisebergshallen och frågade om jag ville hänga med. Är väl inget stort fan av blues men tänkte att det kunde vara kul att testa något nytt! Var helt ok faktiskt, kul att ha sett en sådan duktig gitarrist. Detta var en låtarna han körde som jag tyckte var bra:



Innan konserten var vi på Incontro för lite aw. Var massa folk där! Verkar vara ett populärt ställe, lite classy sådär. Efter konserten ville vi kolla in Heaven 23, har aldrig varit där förut. Åh vad fint det var! Vilken utsikt! Lugnt och snyggt ställe, precis min stil. Där tog vi en latte och en cappucino och bara satt och pratade, trevligt!









Idag blir det serier i soffan innan jag ska träffa Elin. Vi får se vad vi gör, inte direkt så man känner för att gå ut i detta vädret! Huu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0