Fullspäckad helg!

Fredag

I fredags blev det aw med Malin, Therese & co. Vi gick till Excet och förutom en och annan stinkbomb (!) så var det väldigt trevligt! God buffé och billig dricka.



Efter det mötte jag upp Elin för att se Familjen på Parken. Fint ställe det där! Familjen var bra, kände inte igen alla låtarna men de jag hade hört var bra! Kom hem id halv två, sent för att va en fredag. Orkar inte med sånt längre :P





Lördag

Hemfärd till hemstaden för 50-års fest för faster Ingrid. Men först åkte jag hem till Stina & Jonas för att titta på deras nya fina hus. En bonus var att även Hanna och Karin kom förbi!

Innan festen gick pappa och jag en sväng till kyrkogården för att sätta en lykta på farfars grav. Vi gick förbi minneslunden och tittade på alla vackra ljus.



Festen var trevligt, kul att träffa släkten vilket man inte gör så ofta. Det bjöds på god mat, bildspel och musik från hela familjen :) Här får ni se ett klipp där farbror, brorsan, faster och pappa spelar. Niklas sjunger. Roligt :D





Gulli-gull brorsan!


Brorsan och Angelina




Hela kärnfamiljen samlad


Födelsedagsbarnet

Söndag

Det var helt underbart vackert väder ute så pappa och jag gick ena halvan av strandpromenaden. Vi tog lite roliga kort..










.. och satt och solade oss lite

På eftermiddagen åkte mamma och jag för att hälsa på kusin Petra med familj. En bonus där var att deras ena katt hade fått kattungar! Hade glömt hur små de är, kändes som att lyfta upp en hamster :P De små söta sakerna somnade i handen på mig!









Gullungarna! De vackraste barnen jag vet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0