Min händelserika helg

Har inte hunnit blogga om helgen förrän nu:

I lördags tog vi en cykeltur till Röda sten/klippan. Jag skulle plocka stenar till min zinkkruka som är stor och djup så jag tänkte lägga stenar i botten för att slippa ha så mycket jord och lekakulor i. På vägen in till stan åkte vi förbi Hjulet. Det var invigning den dagen och senare på dagen såg vi det i rullning! Ska bli kul att testa sedan!









Väl framme gick vi upp på Älvsborgsbron och fick svindel, solade och åt glass i solen.









På kvällen var det 49-årsfest hos Jocke och Erik med tema tåg. De hade hyrt en tågvagn som står uppställd på Chalmers. Den är inredd som en festlokal med bardisk, toalett, dansgolv och ett trädäck utanför. Coolt! Kvällen till ära hade de fixat en tävlig - På Spåret! Det roligste av allt var att de under inspelningen på stan hade sett Ingvar Olsberg! Så de hade sprungit fram till honom och frågat om han ville vara med och presentera filmen. Det ville han :)

Vi började kvällen med en drink i solen på Tobbe & Jossies balkong.

























I söndags tog vi en utflykt till Kungälv för att titta oss omkring lite. Vi hälsade även på David och Carro när vi ändå var där.









På kvällen blev det en spontangrillning i parken. Det var kyligt så jeansen och en tjock tröja åkte på. Tobbe hånade mig men det fick han allt ångra när han började frysa och rullade in sig i filten :)




Kommentarer
Postat av: Tobad

Sibirisk kvällsvinterkyla fick min shorts och t-shirt utstyrsel att framstå som klart bristfällig!!!

2010-05-27 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0