Tandläkaren

Imorse var jag hos tandhygienisten. Har inte varit hos tandläkaren på två år. Eftersom jag aldrig har hål så brukar jag inte behöva gå så ofta. Allt såg bra ut FÖRUTOM att jag nu har utvecklat ett hål!! Det har varit på gång i flera år men har aldrig "brutit ut". Men nu är det så, jag har fått mitt första hål. Känns som att jag har förlorat mot mig själv, hade som mål att aldrig få något hål. Dock var det ganska litet så de skulle inte göra något åt det. Jag skulle köra med tandtråd, borsta och skölja med fluor. Hoppas jag kan hålla det i schack. Annars hade jag väldigt fina tänder. Var tydligen 1 på 300 som hade så bra tänder så det var ju roligt att höra :D Men usch vad dyrt det har blivit! 917 kr!! Använde tandreformbidraget på 300 så det blev ju överkomligt. Men kunde ändå gjort roligare saker för de pengarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0