Min födelsedagsvecka

Ja i onsdags fyllde jag 26 år, vuxen enligt SJ. För att fira gick jag och såg Eclipse med Annette, Martina och Annettes kompisar. Den var verkligen jättebra! Bättre än förväntat och kanske till och med bättre än ettan. Se den! När jag kom hem hade Joel bakat kaka och fixat presenter till mig. Fick Leilas nya kokbok, Another Slice och ett sällskapsspel. Så nu ska det bakas!



Igår hade jag 80-tals festen. Vi blev nog upp emot 20 pers i vår lilla lägenhet, men det gick allt bra :) Alla var så fina (eller kanske fula?) och hade kämpat med att klä ut sig. Kul med temafester alltså! Som alltid lyckas jag pricka in även denna fest på sommarens varmaste dag! Balkongen var guld värd!










The wifebeaters slår mig! :S














Emma, vad sunkig du se ut ;)

















Kvällen avslutades på Lounge(s).



Idag hade jag kalas för familjen. Både Joels och min familj kom. Hade gjort matpajer denna gång. Fick en massa fina blommor, choklad, pengar till löparskor, ett linne och en väska från Rhodos. Av Emma, Stina, Madde och Jonas fick jag två slickepottar, en keramikskål och andra tillbehör till muffinsbak. Av Partik fick jag ett kassettband med 80-talsmusik, får lyssna på de låtarna på Spotify istället :) Av David och Carro en jättefin ram och av Malin, Therese, Kristoffer och yvonne fick jag en orkidé och choklad! Sedan ska jag tydligen få en present av Jossie, Tobbe, Jocke, Matilda, Erik och Martina senare i veckan som de har beställt. Undra vad det kan vara? Spännande!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0