Sammanfattning mitt 2009

Vad hände i mitt liv under 2009? Jo bland annat detta:

Januari

Började lära mig japanska. Fick dock sluta med det pga att jag inte hann göra något annat än att plugga.. :(



Lyckades vinna biljetter till p3 guld på Scandinavium där vi fick sitta på andra raden bland alla artister.



Ett besök på Universeum med Tobbe och Jossie




Februari

Andra utgången i Göteborg, måste bli bättre på det har Malin och jag lovat varandra.



Såg Anna Ternheim (två gånger)





Var på i Stockholm på Bounce - Caution med Fatima och Branka




Började ett nytt jobb, mitt nuvarande, på en revisionsbyrå. Stormtrivs, känns verkligen att jag har hittat rätt!

Mars

Tjejerna från Karlstadgänget kom ner till Göteborg och vi hade en mysig helg med god mat och fest.





Blev avtackad av Carat med en fin present och ett fint häfte som de hade gjort.



Utflykt till Eriksberg



Köpte ny dator



Utflykt till Marstrand



April

Fyndade denna snygga spegel



Utflykt till Särö



Fick denna hissgardin uppsydd av min snälla faster




Påskfirande i Lidköping med fest och utflykt till Spiken





Utflykt till vitsippedalen i Floda samt Alingsås





Grillning i Slottskogen med ett härligt gäng



Joels syster ger ut sin första bok. (Joel har tagit omslagsbilden med Marielle på)



April

Valborgsfirande i Karlstad hos Erika. Passade på att träffa Branka på en brygga :)






Maj

Åkte ut på landet för att titta på koutsläppet :)











Lidköpingstjejerna kom hit och vi såg Beyonce. Denna vackra gudinna.









Utflykt till Bohus Fästning



Jag och älsklingen firar 5 år!




Juni

Firar nationaldagen på en klippa i/på (?) Långedrag




Utflykt till Donsö



Underbart midsommarfirande i Leksand




Utflykt till Tjolöholms slott




Juli

Erik Hassle på Liseberg





Jag fyller 25. Detta firas med fest där min spikmatta var populär :P





En tripp med mamma till Ullared där vi såg Ullaredskungen :)



Weekedsemester med Tobbe & Jossie i Stockholm











Bröllop i Båstad för min kusin Jenny




I samband med det passade vi på att semestra lite






Semester i Halmstad med Joels familj






Augusti

Magnifik konsert med U2 på Ullevi med Henrik





Promenad i småbåtshamnen i Lidköping med mamma och Wille






Liseberg med Elin




Utflykt till Älvsborgs fästning




Way out west






Vi firar våra 25-års dagar med att åka till Stockholm och gå på Wallmans salonger





September

Liseberg med mamma där hon lyckas vinna denna!



Håkan på Liseberg





Konferens i Arild med jobbet





Oktober

Champions of rock med mamma och Niklas







Joel vann en resa för två till Milano så vi drog dit och kollade på fotboll på San Siro :)








Jag börjar med Poledance. Skitkul och ganska svårt!




November

Halloweenfirande i Lidköping



Hälsar på Sara i Lund




Utflykt till en utsiktsplats vid Nya Varvet



December

Julbord och teater med jobbet




Dansavslutning med Michael Jackson-tema





En reunion i Karlstad




Ser årets storfilm i 3D



Julafton, juldagen, utflykt till Hindens rev samt lite julshopping i Lidköping








Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härligt år med andra ord! Kul! (Bilden på Lund som du har där, bakom den byggnaden, i AF borgen, jobbar jag :) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0