Min vecka

Ja denna vecka har varit kort jobbmässigt. Jobbade bara i måndags och ska jobba imorrn och på fredag. Lite lagom start så här efter ledigheten ;)


I söndags var Joel och jag på Världskulturmuseet med Caroline och Niklas. Vi tittade på Vodou-, Bollywood- samt En förlorad världutställningen. Roligt att träffa dem igen! På bollywoodutställningen kunde man spela in sin egen video så det gjorde jag. Inte vidare snygg men roligt var det :P




Igår var Joel och jag iväg till Eriksberg och en fin utsiktplats. Dock var det SVINkallt och blåste så vi fotade lite och åkte sedan in till stan och åt på Maharani. Älskar den restaurangen alltså!







Resten av veckan har jag mest slappat, läst, kollat på film och vilat bort en förkylning. Idag gick jag upp nio och körde ett yogapass till DVD:n jag fick av Joel. Ska bli skönt att komma igång med träningen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0