Oskar Linnros, Måns Zelmerlöv och en amerikansk sångare

Ja så såg min kväll ut igår. Emma och Amanda kom hit och vi gick och såg Oskar Linnros i trängseln. Jäklar vad bra det var! Efter det gick vi till en restaurang. Tyvärr började det ösregna så vi kände inte för att stå ute och se Teddybears. Istället gick vi till Locatelli och tog en drink. Väl där kom det ett gäng killar och satte sig vid vårt bord. De presenterade sig och en av dem var amerikan. Jag gissade från Californien och jag hade rätt, LA. Hur visste du det? frågade han. Ser en del på the Hills sa jag då. Då visade det sig att han tydligen skriver mycket musik till programmet, även till the City. Han hade tydligen vuxit upp med Lauren, de kommer båda från OC. Så han gav mig en del inside information :) Hihi, coolt tycker jag. Kolla in hans band Venus Infers här. Davis som han hette är han i långt hår som sjunger. De verkar ganska bra. Här sjunger han själv med bara en gitarr, bra röst.







Just det, Måns Zelmerlöv var ju på den baren med :)

Om ett tag åker jag till Slottsskogen och Way Out West! Hoppas, hoppas det inte regnar för mycket :S

Kommentarer
Postat av: Per

Vi åkte bil från västra skottland upp till Inverness och sen ner östra sidan till Edinburgh under en vecka. Bodde på bed n breakfast ställen hela tiden. Va ni uppe i Glen Nevis? Såg ut som det området på bilderna nere i dalarna :)

2010-08-17 @ 21:22:13
URL: http://noreason.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0