Spindlar!!

HATAR dem! Eller snarare, har fobi för dem! Skulle flytta på en påse med grillkol som stod på balkongen. Där satt det en gigantisk spingel!! Har aldrig sett en så stor förut alltså! Skrek och hoppade och började lipa som en tok. Måste varit någon sorts chock... Tog ett tag innan jag lugnade mig.. Så nu blir det att köpa en Bug Buster, så slipper man komma nära dem om de skulle ta sig in. Joel såg en likadan för ett tag sedan som hade tagit sig in. Som tur var var jag inte hemma. Han dammsög upp den så nu ligger den väl i dammsugarpåsen, hoppas den är död! :P Kolla länken, den spindeln på filmen där är inte ens i närheten av vad jag såg! Huu...

Idag har vi grillat uppe på en utsiktsplats på Eriksberg. Tyvärr började det regna så vi fick skynda oss att äta upp och gå till bussen. Det var skönt att komma hem och duscha sen kan jag lova :) Nu har jag kollat klart på True Blood, vad ska man göra nu då? :P Läsa lite mer kanske.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Sv: Tack :)

2009-09-21 @ 08:06:20
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stackars lilla du. Hoppas du har hämtat dig från chocken. Jag kan inte förstå att både du och Niklas är så rädda för spindlar. Jag och pappa har aldrig skrämt er när ni var små.

Jag kan i och för sig förstå reaktionen för jag var fullkomligt livrädd för tvestjärtar när jag var liten.

2009-09-21 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0