Partey

Igår hade vi födelsedagsfest för Joel. Det kom runt 9 pers så det blev precis lagom med folk runt vardsgsrumsbordet :) Vi lekte en lek där man fick var sin lapp i pannan med ett namn på en känd person. Sedan fick man ställa ja- och nejfrågor till resten av personerna. Man får bara en fråga, sedan går turen över till nästa person. Kul lek tycker jag :)


Jocke käkar blommor ;P

















Jossie och jag började dagen med att köra ett yogapass - skönt!! Efter det blev det lite slapp i sängen med en bok och lite serier. När vi blev hungriga gick vi till en pizzeria där de har stenugnsbakade pizzor. De hade trerätters för 149 kr så det slog vi till på. Lite vardgslyx! Nu i em har jag bakat broccolipaj och frallor. Joel och jag ska hugga in på dem snart. Ikväll ska vi se Love Actually med T&J och äta marängsviss - mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0