Lugn helg

Denna helgen har varit lugn och skön. Vin, popcorn, tända ljus och gossip girl i fredags.



I lördags sprang Joel och jag på stan. Joel köpte kläder och skor, nödvändiga och tråkiga grejer för honom, roliga för mig :) Även jag själv köpte nädvändiga saker som underlagskräm, ögonbrynspenna, ansiktstvätt mm. Men skönt att ha det gjort. På kvällen bakade jag cupcakes och tog med till Malin och Therese. Vi hade tjejkväll med tjejfilm. Mysigt! Kul att träffas, blir tyvärr inte så ofta...

Idag åkte vi till Engelska möbelhuset där jag hittade en variant av min drömsäng. Denna variant var från Grange. Tyvärr kostade den 32 000 så det blir inget med det.. Får väl snart köpa en trist vanlig säng på IKEA :( Vi hade tänkt att åka till Majorna och gå runt där men varken Joel eller jag var sugna. Vi var nog lite höstdeprimerade just då. Så vi åkte hem, gick förbi Ica och köpte tillbehör till indisk mat som vi ska testa ikväll. Köpte även Naan-bröd som det bara är att värma i ugnen. Hoppas det är gott, älskar Naan-bröd!! Bröd har jag bakat med, blev solrosbröd i långpanna, himla smidigt och gott blev det med!

Kommentarer
Postat av: Mee!

Hej! Jag älskar din blogg! Jag har också en blogg, som heter seldemi som handlar om mina förebilder och andra kändisar också! men framför allt

-demi lovtao

-selena gomez

-miley cyrus

-the jonas brothers

- och beyonce<3

kolla gänra in och kommentera mina inlägg, jag skriver vardagligen!

hejdå!<33

2009-10-14 @ 20:00:25
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0