Uppdatering

I fredags var en lång dag. Började med att vara på jobbet tidigare eftersom jag skulle iväg på skattekurs 9.30 och jag ville få klart lite saker innan. Kursen var intressant, råkade väl somna till lite trots att jag inte vill (förstår inte hur jag orkade ta mig igenom 4 år i skolan! :P) men lärde mig lite iaf :) Fick lyxlunch med levade musik och morotskaka till fika - mumma!


En arg (?)Annette :P


Jag, Johanna och Ching

På kvällen blev det lite aw med några från jobbet och sedan fick vi Stand Up på Röda sten. Vi har en kund till oss som har startat bajsnödigt.se - vilket namn! Där får okända komiker uppträda. De flesta var roliga och vi fick en trevlig kväll!

I lördags åkte jag hem till Lidköping för att gå på födelsedagsfest för Carro. Det bjöds på tårta och massa gott. Vi försökte gå ut men vi kom aldrig in så vi gick hem, misslyckat! Men hade kul ändå.


Födelsedagsbarnet, jag och Stina




Hanna, Madde och Karin



I söndags gick pappa, Anna, Sigge och jag fram till stan för att titta på julskyltningen. Där stötte vi på faster Ingrid som var tamburmajor för drillflickorna. Även min farbror och hans fru hade hittat till stan. De skulle vidare till farmor sedan. När vi gick runt i stan tutade det på oss - det var min käre bror. Så fick man krama han med :) Träffade kusin Linas Johan med Doris på stan med, trevligt!






Pappa, Anna och Sigge :)



Mysiga Limtorget

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Kul å träffa alla när man är hemma ;D Har faktiskt lite Lidköpingsabstinens , har inte varit där sen i slutet av augusti..! Men det blir till jul :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0