Revisionskurs

Hela denn veckan är Annette och jag på Revision I som hålls på Scandic Opalen. Idag gick vi igenom revisionsstandard och fick göra några övningar på det. Ska bli så kul att lära sig nya saker! Allt för att göra ett bättre jobb. Men det bästa av allt är nog all god mat som serveras :D Fika två gånger per dag och lunch med salladsbuffé, soppa, bröd och två valmöjligheter till huvudrätt. Gratis lunch hela veckan är inte fel alltså. Skönt att slippa göra matlådor med!

Var det någon som såg på Ullared idag? Det kunde man ju inte missa känner jag. Herregud vilka folk det finns! Helt galet! Det ska jag nog följa, slapp-tv :)

Nu ska jag lägga mig och läsa tills jag somnar, lyx!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Det va den kursen jag gick förra året när vi träffades. Visst är det lyx med all mat? Vi sov ju över på hotellet också så vi fick hotellfrukost varje dag. Det kändes som man gick upp flera kilo under den veckan :) Hoppas det känns bra på kursen. Vi hörs och ses snart :) Kram

2009-11-03 @ 08:21:37
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0