Karlstad över Valborg


Nu när jag var ledig halva torsdagen till igår så passade jag på att åka till Karlstad för att hälsa på lite folk. Jag bodde hos Erika i Sommarro.

När jag kom i torsdags gick Erika och jag ut och åt på Kebabhouse och bara tog det lugnt. På fredagen vaknade vi tidigt och gick ut och solade. Det blev riktigt hett i solväggen! På eftermiddagen tog vi en sväng på IKEA och på kvällen mötte jag upp Branka och Becka för lite vin på en brygga och sedan en drink på Arena Lounge.



Lördagen blev att göra stan en sväng och träffa Henrik. Senare åkte vi till Maria för födelsedagsfest med grillning. De andra gick ut senare men vi orkade inte så vi gick hem :)







Hann med att träffa Yvonne en sväng innan jag åkte hem på söndagen, de bodde väldigt fint vid vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0