Beyonce

Konserten var som vanligt helt fantastiskt bra! Det är så coolt att höra alla bra låtar live. Hon inledde med Crazy in love och avslutade med Halo. Mellan där hann hon med en hel del från den nya plattan, några gamla Destinys Child-låtar och även Alanis Morrisette och Michael Jackson :) Vi kom riktigt nära henne, hon är så vacker alltså! En riktig kvinna! Det visades klipp från youtube på alla fans när de mimar och dansar till Single Ladies och några klipp var från när Beyonce var liten, fem år tror jag hon var. Redan då showade hon och hade move
sen :)

















Beyonce flörtar med publiken



Irreplaceable



Halo

Tack för en kul kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hallå där! :-) Kul att läsa din blogg! kan tänka mig att konserten var bra! Hoppas allt e bra annars ;-)

Kram Charlotte

Postat av: Sara

SV: det är ingen som vet. Men troligen p-pillernas fel. Så jag har inte ätit det sen augusti 2006, då fick jag minipiller. Men när jag fick min andra i juni 2008 så fick jag sluta med dem också. Så nu tar jag inga hormoner överhuvudtaget. Vi får hoppas att det hjälper. Det var därför det var så konstigt med detta som hände i helgen. Kram kram

2009-05-12 @ 22:11:44
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Fatima

Åh, ikväll kommer hon till Globen. Jag längtar som en tok!

2009-05-13 @ 08:47:16
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0