5 år - vår berättelse

Ja tänk att vi redan har varit ihop i fem år! Det som började som en fling på Arla blev mer än vi först kanske trodde. Har jag berättat hur vi föll (bokstavligt talat) för varandra? Jag berättar för er som inte vet :)

Vi jobbade ju ihop på Arla efter att jag tog studenten. Joel var en sådan där rolig kille som alltid var glad men som jag i stort sett bara sa hej till. Sedan började vi umgås i samma gäng och hamnade på fester ihop. En dag jobbade vi ihop på samma station och jag var ganska trött den dagen. (Kan ha varit den gången då vi var några stycken hos Joel och bestämde oss för att inte sova den natten, utan gå till jobbet direkt. Men det är en annan historia). Iallafall, Joel frågade typ: -är du trött gumman? och klappade mig lite på handen. Då pirrade det till i mig. Det var totalt oväntat! Senare (vet inte om det var samma dag) så skulle vi rejsa till matsalen. Jag hoppade upp på Joels rygg och Jenny hoppade upp på Magdas. Joel började springa och snubblade på sina byxor (jo Joel så var det, jag var inte för tung! :P) Eftersom han höll i mig så kunde han ju inte ta emot sig så han föll rakt ner med ansiktet i betonggolvet. Det gick bra, en tandbit flög ut bara :) Men han svimmade av och fick bli utburen på bår.. Så detta är historien om när vi föll för varandra :D

Igår var vi ute och firade. Vi åt lite och sedan gick vi på bio. En mysig kväll i det underbara vädret!










Tapas är gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!!!

2009-06-01 @ 09:25:06
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Yoäl

Glöm inte att jag även svimmade och fick bli utburen på bår från Arla... jag kommer ihåg den stunden med glädje :)

2009-06-01 @ 12:41:34
Postat av: Camilla

Vad fin du är i håret! Tiden går så himla fort. Tänk att det är 5 år sedan i år som vi lärde känna varandra också. =) kram kram

2009-06-01 @ 18:34:34
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Sarah

hahaha kul historia att berätta för barnbarnen :)

2009-06-01 @ 21:55:39
Postat av: Charlotte

Grattis!! Ni är så söta ihop! Kram

2009-06-02 @ 09:10:35
Postat av: Jenny

Det var jag som hade Magda på ryggen... om jag inte minns fel :P och vi tyckte det såg så roligt ut så vi gömde oss lite bakom en prismärkare och skrattade :D

2009-06-05 @ 19:56:12
Postat av: Mikaela

Vilken rolig historia :)

2009-06-11 @ 15:34:00
URL: http://noone08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0