Tjejhelg med Karlstad-gänget

Helgen har varit fantastiskt rolig! (Även om det inte enbart blev en tjejhelg som det var tänkt från början).

Elin kom redan i torsdags så jag mötte upp henne efter dansen. Vi slappade lite framför tv:n och sedan var vi så trötta så vi gick och lade oss. Jag jobbade i fredags och de andra gick lite på stan. Caratarna hade en prisutdelning i videokonferensen på jobbet i fredags som vi på ekonomi tyvärr inte fick vara med på. Så vi bestämde oss för att också ha lite roligt; vi tog fram vinet på 3-fikat :P Elin trodde inte sina öron när hon ringde på eftermiddagen där, haha.

På kvällen samlades vi allihopa (nästan) hos mig och drack lite vin och åt ost och kex innan vi skulle ut och äta kl 21. Vi åt tapas på Mañana - jättegott förutom bläckfisken.



På lördagen blev det shopping (jag provade bara kläder så jag vet vad jag kan köpa när lönen kommer sedan). Elin handlade mest och lyckades hitta mycket snyggt. Hälsade på Ola och åt en god lunch på Sense bestående av makrill, smaskens!



Festen på kvällen blev hos Terese eftersom hon har störst lägenhet. Vi blev en del folk, kul. Vi tittade på Melodifestivalen, var första gången för mig i år. Vinnarlåten vet jag inte om jag var så förtjust i men vem bryr sig egentligen? :P Anita :D Hihi. Vi måste tydligen ha haft väldigt roligt för vi kom inte iväg förrän runt ett tror jag klockan var. Så det blev inte Bliss för oss utan vi hamnade på Park Lane. Snyggt ställe. Vi hittade ett litet dansgolv med massa gammal och go musik som vi sjöng oss hesa till. Efter det blev det BK där Elin blev av med sin mobil :( Vilka idioter det finns som vill förstöra så för andra. Skapar en massa krångel ju. Kom i säng runt 5, sent för att vara mig :)



Idag har  vi vandrat runt i slottsskogen i det underbara vårvädret. Vi tittade på sälar, pingviner, fåglar, älgar och hästar. Mysigt! Gick ner mot Linné där vi hamnade på en grekisk restaurang och åt oss mätta och belåtna innan vi skiljdes åt. Elin och jag gick in till stan där vi sa hejdå. Eftersom vädret var så fint så gick jag även hem, var skönt att röra på sig lite.


Var en mycket rolig helg som jag hoppas vi gör om snart!


Kommentarer
Postat av: Elin

jaaa var en toppenhelg verkligen!! längtar redan tills nästa gång vi ses!

2009-03-16 @ 19:48:37
Postat av: Anonym

Jag håller med! Hoppas att vi alla kan ses snart igen :D

2009-03-16 @ 22:39:29
Postat av: Malin

Okej, det var jag som skrev föregående :P

2009-03-16 @ 22:40:28
Postat av: Emma

Kan bara instämma med er andra, ser framemot nästa tjejhelg. Kanske vore det kul om ni ville komma till Karlstad nästa gång. Förr jag antar att det blir i sommar å då kan vi grilla och sitta på uteserveringar:)

2009-03-17 @ 22:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0