Sista dagen...

Idag är det sista dagen för mig på jobbet. På måndag börjar jag det nya på heltid. Det är med blandade känslor jag lämnar måste jag säga. Jag har trivts så himla bra, det känns som att jag har passat in så bra, har haft en väldig tur med mitt första jobb tror jag. Stämningen är alltid skämtsam och på topp här. Mycket och härligt folk i blandade åldrar, bra förmåner :) Det känns lite som att flytta hemifrån, det är spännande att börja något nytt med samtidigt jobbigt att lämna något tryggt. Men det kommer bli jättebra bara jag vänjer mig och när jag lär mig det nya jobbet, just nu känns det jobbigt när jag inte förstår någonting.


Men nu är det helg och då ska man vara glad! :)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du kommer att klara av det galant! Är lite smått avundsjuk på dig som har jobb. =)kram kram

2009-03-20 @ 09:35:16
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kommer att gå jättebra! Du börja kanske en lite dum tid, det är som mest att göra nu. Hoppas du får den hjälp du behöver. Risken finns att de inte har tid att visa dig hur du ska göra. Men det löser sig säkert! Lycka till! Kram

2009-03-20 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0