Shopping

I lördags var vi ju på loppis. Dock var den inte så bra som vi hade trott. Köpte i och för sig tre böcker för 30 kr så det var ju överkomligt :) Efter loppisen gickcvi och fikade på Villa Villerkulla tror jag att det hette. Ett mysigt litet ställe där man betalade ca 50 kr och fick äta hur mycket man ville av deras hembakta kakor och pajer. Rekommenderas!

Efter det var det shopping på schemat! Hade sparat mig länge till det. Köpte ett par snygga chinos på Rut med flera. På H&M köpte jag två par shorts, (passade på att ta i olika färger när jag väl hittade en modell som jag kunde ha med mina lår :P) en jätteskön blå tröja som knappt det känns att man har på sig, en kjol och en träningströja. Efter HM gick vi till Top Shop och kollade på second hand butiken som de har öppnat där. De köper in kläder från typ London tror jag så det finns ju ingen annan som har något likadant. Hittade en stilren, svart klänning som jag köpte. Sedan räckte det med shopping för mig! :)










Kommentarer
Postat av: Camilla

Snyggt! Får ta och komma ner till dig och se hur du har det + att jag kanske kan ta lite shopping. Men det får bli ett senare projekt. Just nu är vi pengalösa + hemma för vård av sjukt barn. kram kram

2009-03-30 @ 08:33:15
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Anonym

dem "guldiga" byxorna var rikgit nice!

2009-03-30 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0