Lidköping i helgen igen

I helgen var jag som sagt i hemstaden igen. Gick på Anna Ternheim på fredagen med pappa. När vi skulle hitta våra platser hittade jag inte min. Det visade sig sedan att det var en handikappsplats i ett tomt bås! Så vi fick prata med damen i kassan som som tur var hade fått ett återbud på rad 3, så det blev ju ännu bättre :) Blev mer personlig konsert än förra gången på grund av det.  Pappa verkade gilla konserten också.

På lördag kväll var vi hos Erika och Tomas. Åt jättegod mat och spelade spel. Var hur trevligt som helst, vi stannade ändå tills 00.30 vilket är sent för att vara mig ;) Synd att vi inte bor i samma stad...

Resten av tiden övningskörde vi. I början gick det lite knackligt men han snappade upp det ganska snabbt. Vi hann även med att hälsa på Joels bror och hans familj och min farmor som bor mittemot dem.

Tyvärr var inte gardninerna klara än men snart så! Längtar så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0