Första dagen på jobbet

I måndags jobbade jag min första dag på Önnheim och Olsson revisionsbyrå. De började med att visa mig och Annette (den andra nya tjejen) hur programmet fungerade. Efter det fick vi var sitt bolag som vi skulle göra revision på. Jaha, och hur gör man det undrade vi?? Men jag satt och tittade över en gammal revision för ett annat bolag så jag skulle förstå hur de hade gjort. Hittade faktiskt ett fel och lite andra bristfälliga uppgifter. Så det var väl ok för att vara första dagen ;) Vet inte hur det ska gå sen när jag börjar på heltid, men det är väl bara att fråga på hela tiden. Ska bli kul att lära sig en massa nytt iaf! Sara jag kommer nog ringa dig :P Hihi.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det går jättebra! Ska försöka svara på dina frågor ;). Vilket program jobbar ni med? Ha det toppen! Kram kram!

2009-03-04 @ 08:32:20
Postat av: Sandra

Ja jackan är superfin verkligen! :)

2009-03-05 @ 22:36:40
URL: http://metrobloggen.se/sandraasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0