Vårt 6 juni

Glömde ju lägga ut lite bilder från nationaldagen. Vi åkte ut till Långedrag och gick längs med hamnen tills vi hittade en trappa upp i bergen som vi gick uppför. Hamnade på en jättefin utsiktsplats. Där fikade vi och solade oss när väl solen tittade fram.

     

Imorgon efter jobbet åker jag till Lidköping. Ska vara med när Marielle tar studenten. Så jag åker hem igen på onsdag kväll. Har så himla mycket att göra på jobbet... Fast jag kommer ändå inte att hinna bli klar i tid.. Sara hinner du klart med alla deklarationer?



Kommentarer
Postat av: Linda

Då kan det bli en låååång kväll :D

Skönt att få lite mini semester. Mamma slutar kl ett efter det åker vi ner. Blir nog några stopp :) Hoppas Lea klarar att åka så långt. klarar ju till KD men de e inte alls lika längt ju :)

2009-06-09 @ 11:11:48
URL: http://lindawennerdahl.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej vännen! Vi har inte så många deklarationer hos oss, kanske drygt 50 st. det var värre på mitt förra jobb där hade vi drygt 300 st. Men det är tur man kan söka anstånd! Det är däremot stressigt att hinna alla dec bolag innan semstern. Kram kram

2009-06-12 @ 10:20:06
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0