Drink på stan

Träffade Malin inne i stan ikväll. Vi drack rosé på Grill del Mundo och bara pratade tills solen försvann. Så mysigt! Älskar den här stan på sommaren alltså, så mycket folk ute jämt som tar vara på vädret. Hade mina nya skor på mig som jag köpte på rea, vad tycks? Tänkte ha dem på bröllopet i sommar, de kommer passa bra till min nya klänning!



Har ju varit ute efter en vågtång men den jag ville ha verkar ha slutat säljas tyvärr. Men så såg jag på nätet att man kunde våga håret med plattången, blev ganska bra faktiskt:


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du gå i så höga klackar? ;) Men jättesnygga är dem! och snygga ben får man! Kram kram

2009-06-29 @ 10:54:01
URL: http://frutyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0