Mammahelg :)

I lördags em kom mamma hit. Vi gjorde ett misslyckat försök att åka till backaplan för att köpa lite blommor till mig, Men jag körde fel så sedan hann vi inte innan de stängde :P På kvällen åt vi på Jensens Böfhaus - underbart gott! Tog en kombinerad meny med snackkorg till förrätt, fläskfilé till huvudrätt och apelsinsorbet med chokladmousse till efterrätt. Till det delade vi på en flaska vin. Blev en massa prat om allt möjligt, mysigt!













Idag gick vi upp 6.30 för att åka till Ullared. Blev en hel del shoppat, lite mer än vad jag hade tänkt :P Bland annat en stor ljuslykta för bara 89 kr, sänglakan 3 st för ca 300 kr, en söt klänning, massa ljus, kläder till Joel och kuddar. Hittade även ett par gummistövlar för 140 kr på Scorette outlet och ett par vita ballerina för 99 kr. Var tur för jag har letat länge efter vita sådana men inte hittat några.




Denna kung(?) såg vi där vi åt lunch idag, undra varför han såg ut så? :P Ska fråga Tobias på jobbet (han är från Ullared) om han vet om det kanske är något original från stan.







Nu ska jag titta på det sista avsnittet av Dexter, kommer han undan tro?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det brukar bli så när man är på Ullared. Kommer inte under 1000 kr hur man än gör ;) Fina skaker du hittade! Ska nog ta och åka dit snart. kram

2009-07-13 @ 08:38:39
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Ni är så välkomna! Det vore verkligen superkul. när har du semester? Säg till när ni har vägarna förbi så hittar vi en dag. Det händer ju lite här denna sommaren, men en dag ska vi nog kunna hitta ;)

kram kram

2009-07-13 @ 09:36:53
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Mysigt! :)

Hälsa din mamma! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0