Universeum och besök


Idag var vi på Universeum med Tobbe och Jossie. Vi fick se en massa djur. Plattfiskar som man kunde klappa, apor varav en som fångade en fjäril rakt framför näsorna på oss och käkade upp den, hajar och ormar och lite till. På experiment-våningen spelade vi in våra egna väderprognos-sändningar. Jättekul :)











Nu på eftermiddagen fick vi besök av Joels syster Hanna och Johannes med barn. Vi fikade lite. Provade huvudmasseraren på både Miriam och Danielle, båda fick svårt att hålla ögonen öppna :) Så en sån vill Hanna och Johannes ha till kvällarna då det är läggdags :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hehe, såg roligt ut! Tyckte jag såg att Joel hade en axelväska på sig där, en såndär lite mindre? Eller såg jag fel :P För Oskar vill ha en sån, typ sån som är modernt nu för tjejer, men i mer kill-stil. Tänkte bara om det var en sån han hade & vart han hade hittat den isåfall? :) Kram!

2009-01-05 @ 21:53:44
Postat av: Erika

Agnes:

Ja det var kul :) Nej han har en kameraväska faktiskt :) Skulle ni gå på Bounce eller hur var det?

2009-01-05 @ 22:25:52
Postat av: Anonym

Hehe ok:) Ja jag och Asia tänkte det, men har inte pratat med henne på ett tag.. så vi får se! Annars får jag gå nästa gång de sätter upp showen igen:)

2009-01-07 @ 18:37:54
Postat av: Anonym

Jävlar vad Joel torskar i dragkampen..syns tydligt på bilden!!!

2009-01-10 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0