Hundvakt

I helgen var vi i Mölndal hos Caroline och Niklas. Vi blev bjudna på ostbricka och vin och satt och pratade i flera timmar. Var mycket trevligt! Sedan har vi varit hundvakt åt Melvin, Caroline & Niklas lilla chihuahua. Igår tog vi det bara lugnt, lagade mat och kollade på film med Tobbe & Jossie. Jag provade en ny efterrätt efter tips av Fatima. Hallon med kesella och mörk choklad. Värm hallon och lägg i botten av ett serveringsglas. Smält den mörka chokladen och blanda med kasellan. Klicka över hallonen. Underbart gott!





Idag gjorde vi en utflykt till Röda sten med Sven och Katrin. Solen tittade fram och det blev riktigt skönt, kändes som vår! Så vi satt en stund på en brygga och solade oss.



Ikv'äll har vi varit och storhandlat. Har satt upp den nya kökslampan med. Den blev bra, kommer komma ännu mer till sin rätt efter Marimekko-gardinerna som ska sys i februari. Nu sitter jag och pluggar grammatik, huuu.. Men det måste man kunna om man ska kunna förstå japanskan.


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

:)



på min blogg tipsar jag om en sida där ALLA

bloggare kan tjäna pengar.



spelar ingen roll om du har stor blogg eller liten.



kram.

2009-01-26 @ 11:16:26
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0