Utmaningar

Jag har blivit utmanad av Linda att berätta 7 sanningar om mig själv så här kommer de:

- Ibland när jag har tråkigt eller precis innan jag ska sminka av mig så brukar jag testa lite olika sminkningar, gärna ösa på med ögonskugga. Kan även testa lite frisyr-ideér som jag har kommit på.

- Jag älskar doften av bensin och kaffepulver!

- Det som jag är mest nöjd med mig själv är mina ögon och det som jag är minst nöjd med är mina knotiga fötter.

- Jag saknar Wille varje dag och skulle gärna vilja ha en egen hund. Utbrister alltid något i stil med: "Åhhh vad sööööt!" när jag ser en hund. Men detta vet väl de flesta ;)

- Använder jag grädde i maten så sparar jag några droppar och dricker ur förpackningen, mumma :)

- Älskar att äta smet när jag bakar.

- Jag samlar på konsertbiljetter från varenda konsert jag går på.


Sedan har jag även blivit utmanad av Camilla att lista mina åtta värsta ovanor:



- Jag stressar upp mig i onödan över saker och ting. Då är det bra att ha Joel som är tvärtemot som lugnar ner mig :)

- Kan bli arg och sur väldigt fort. Men det kan även gå över snabbt.

- Går gärna i sunkiga slappiskläder när jag är ledig.

- Klagar för mycket på Joel... Förlåt älskling, ska försöka skärpa mig när det inte är så farliga saker :P

- Mina pengar försvinner så fort, antagligen är det till räkningar men måste försöka att spara mer!

- Stökar ner så överallt, men rycker sedan upp mig och sveper över hela lägenheten och städar.

- Jag är beroende av att titta på serier, måste alltid ha någon att titta på.

- Har dålig fantasi så därför bli det ingen åttonde punkt :P


Jag utmanar alla som vill :)

Kommentarer
Postat av: Fatima

Va?! Stressar du upp dig? Det hade jag ingen aaaaaning om ;)

2009-02-16 @ 22:35:30
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0