Nytt jobb

Nu när det är officiellt kan jag berätta. Jag fick ju gå ner i tid på jobbet och fick då lite panik och började söka lite annat, bara för att se om det fanns någon chans till heltid någonstans. Var på två intervjuer på revisionsbyråer och fick napp på den andra intervjun! Har varit lite kluven till att ta jobbet eftersom jag trivs så väldigt bra där jag är nu, allt är fortfarande lite rosenrött. Men jag har nu tackat ja. Måste ju tänka på min inkomst, dessutom kommer jag lära mig otroligt mycket! Detta är ju vad jag har läst för i fyra år. En sak som jag gillade är att har en kontorshund, en dvärgschnauzer :) Det kändes lite som att det var ödet och att jag skulle ta det :) Så jag börjar om en månad. Men ska dit på måndag redan. Jag är ju ledig en dag i veckan så jag börjar lite smått en gång i veckan. Spännande!!

Nu ska vi kolla på film.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack! :) Det är faktiskt en tapet som ser ut som kakel. Har samma i köket så jag hade en bit kvar som jag satte upp.

2009-02-26 @ 08:12:38
URL: http://metrobloggen.se/SandraAsp
Postat av: Branca

grattis!! va kul gumms! :D

2009-02-26 @ 10:40:03
Postat av: Camilla

Grattis tjejen! VAd glad jag blir för din skull. =) Min intervju gick bra, men tyvärr blev det inget jobb. Så när det bara att söka vidare. Tyvärr blev det inge tenta igår heller. Maginfluensa är verkligen ingen hitt. suck Hoppas att allt är bra. Vill gärna komma ner och hälsa på någon gång, men just nu lever vi knapert så vi får ta det lite senare. kram kram

2009-02-26 @ 10:49:47
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis vännen! Skönt att få mjukstarta lite ockås. Det kommer gå jättebra. Tveka inte att höra av dig till mig om det är nått du undrar. Jag ska försöka hjälpa ;) Grattiskramar från mig!

2009-02-26 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0