Reunion i Karlstad

I helgen åkte jag upp till sköna Värmland för att träffa alla tjejer som jag har pluggat med. Alla kunde komma så det var himla roligt! En bonus att vi fick träffa några från midsommargänget med, var ju ett tag sedan nu.

Fredagen bestod av Idol-tittande (pinsamt när Eriks flickvän vägrade gå av scenen...) och vindrickande.

På lördagen gick vi en sväng på stan. Vi hade tänkt att titta på lucia på museet men tyvärr hade ingen av oss sett att det var på söndagen.. Så vi fick vara lite kulturella där inne istället :) Sedan åt vi lite lunch/fika där även Henrik gjorde oss sällskap. Trevligt att passa på att träffa honom med! På kvällen var det party hos en ur midsommargänget. Efter festen blev det ett besök på det nya stället Tempel. Riktigt snyggt tycker jag. Bra musik med.


Yvves alienkatt :P




Fina flickor på promenad


Karlstad är allt vackert!


Elin är kulturell på Värmlands museeum


Det görs iordning för fest


Så här blev resultatet :) (Jag ser sjukt lång ut, detta pga mina höööga skor och att de andra inte har några på sig.)















På söndagen innan jag åkte tillbaka hade jag tänkt att äta brunch/ frukost med danstjejerna. Tyvärr var det "bara" Erika som kom. Men vi hade det väldigt trevlig, musiknördade oss lite :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, jag tänkte precis att så lång som du såg ut på bilden har jag inte uppfattat dig. Ha det toppen!

2009-12-17 @ 08:51:08
URL: http://frutyrberg.blogg.se/
Postat av: Mattias

SLAYEEER!

SLAAAAYEEEEER!

2009-12-30 @ 21:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0