Fullt upp med en vecka i musikens tecken

Denna veckan är det ju kulturkalaset här i Göteborg. Fullt med artister och annat kul. I tisdags var jag på Veronica Maggio, Laleh och Junior Boys. Igår såg jag Deportees, Detektivbyrån, Stand-up och Markus Krunegård. Idag blev det "bara" Hello Saferide. Är helt slut nu, ont i fötterna och i ryggen av att gå och stå hela kvällarna. Har stuckit ut direkt efter jobbet och inte kommit i säng förrän tolv. Idag började jag faktiskt 9, tyckte att jag behövde sova lite. Vi arkiverar ju ändå bara hela dagarna :P Imorrn är det Way out west! Ska se Robyn, Anthony and the Johnsons, Röyksopp och Fever Ray. Ska bli så kul! Vi såg sångaren i Anthony and the Johnsons igår. Han gick förbi fiket där vi satt - coolt va? ;) Efter imorrn ska jag bara ligga och vila upp mig.

Här får ni se det jag filmade:



Detektivbyrån



Junior Boys



Markus Krunegård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0