Äntligen helg!

Har varit så trött hela veckan, är nog dels på grund av att klockan har ställts om och dels på grund av att jag aldrig hinner vila mig på vardagarna... Har ju japanska måndag och onsdag och dans på tordag. På tisdag får jag välja om jag ska träna eller träffa folk. Men det är ju självvalt så jag ska väl inte klaga :)

Efter jobbet var jag på en liten ew med gamla jobbet. Saknar dem känner jag... Tur att man har lite mejlkontakt iaf! De hade precis fått veta att en hel avdelning, 11 pers, ska sägas upp! Herregud alltså.. Jäkla kris... Så jag slutade i rätt tid kan man säga!

Ska städa lite nu tänkte jag, imorrn kommer Wille :) Emma ringde nyss, de är tydligen i Gbg i helgen så jag ska träffa dem en sväng imorrn. Även Fatima är i stan så jag får se när vi får ihop det :) På söndag blir det utflykt! Hoppas på fint väder.

Baaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0