Lyckad kräftskiva

Jag hade så himla kul igår! Verkligen ett bra gäng allihopa. Kvällen började 16.30 med lite tipspromenad med kluriga frågor med typen: vilken fisk blir större om man lägger till två bokstäver och vad är det man sitter på, sover i och borstar tänderna med? Kan ni gissa? :D Vi kände om ganska säkra på alla frågor utom en så vi började faktiskt tro på en seger. När resultatet skulle räknas upp sa de att det stod mellan två lag som hade lika många rätt. Men det vinnande laget hade spexat lite. De hade ritat en höna på en fråga där svaren var en höna. Det var ju jag!!! Så vi vann en flaska champagne!! Bra start på kvällen :P



Sedan satte vi oss till bords och redan då börjades det sjungas på snapsvisorna. Varje gäng sjöng sina egna sånger lite samtidigt så det blev ett himla väsen :) Prydnadskräftorna på bordet sattes i öron, näsa och munnar - kul var det :P Jag (och några till) som inte gillade kräftor fick paj att äta. Mumma! Det lektes även "fula Bettan" som ni säkert har provat. Man ska sätta på sig tallrikar på öronen, sockerbitar som tänder och små plastglas som ögon. Så fult och ROLIGT! HAHA! Under middagen lyckades Sarah sätta eld på sin klänning. Ni kan läsa mer om det på hennes blogg.



Efter maten var det dans på schemat. De flesta var med och kvällen slutade inte förrän runt ett. Det blev en lång dag på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Elin

jaaaa jag har redan bokat tåg och så :) du kommer väl också dit??

2008-09-13 @ 19:38:13
URL: http://iamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0