Helgen

Igår hade jag en sån där ligga-i-sängen-hela-dagen - dag. Kollade på en massa arkiv x. På kvällen gick Joel och jag ut och åt. Vi åt på Bamboo, typ som Mongolian Steakhouse i Karlstad för er som har varit där. Vi kom dit vid sju och vid halv åtta var det hur lång kö som helst till buffén! Shit! Så vi hade tur där. Mongolian får nog snäppet högre betyg måste jag säga... När vi gick fick vi varsin present, en solfjäder :) Lite kul!

Idag har vi varit ute och gått på fm. Vi gick upp till Snikens kulle, den där utsiktsplatsen som vi hittade. Var väldigt fint där idag när himlen var molnfri. Efter det gick vi en annan väg tillbaka som vi inte hade gått förut. Kul att se lite mer av stan. Hittade en mysig inredningbutik med lite tyger och massa annat. Är ju på jakt efter gardiner så dit ska jag gå tillbaka på tisdag och kolla.

I em åkte vi in till stan för att kolla gardiner. Hittade ett par glansiga gröna gardiner på Hemtex, precis sådana som jag ville ha! Men det fanns bara en längd kvar, och jag som ville ha fyra.. :( Så typiskt, när man hittar något som man vill ha så är det slut... Någon som vet någon bra tygaffär i stan?? Jag har iallafall bestämt mig för grönt i sovrummet, passar ju till brunt.

Nu måste jag bränna ut mina bilder, finns inger mer plats åt alla mina serier längre :D

Kommentarer
Postat av: malin

hej! den är köpt på underklädesavdelningen på gina tricot..en korsett =) önskar att den vore min men den är syrrans! hehe =) kram

2008-09-21 @ 20:21:50
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0