Förbannad, irriterad och frustrerad

Idag skulle jag hämta ut min vita VILA-jacka (som jag har letat efter i ett år och till slut hittade förra året) från kemtvätten. Hade fått trycksvärta på den.. De hade ringt många gånger igår så jag trodde de skulle säga att den var klar. Men icke. Gissa vad? De hade försökt så hårt att få bort fläcken så att jackan hade frätts sönder!!!! Jag blev så arg!!! Och ledsen... (Fast inte så mycket på dem, kan jag inte med). Så nu har jag ingen jacka! Bara en kort skinnjacka och en röd regnjacka, kul lixom. Jag ska få ersättning och så med vad hjälper det? Det går ju överhuvudstaget inte att köpa någon vårjacka nu, allt är ju så tjockt och varmt. Så nu får det bli kallt fort så jag kan använda mina höst/ vinterjackor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0