En mysig helg

I helgen kom min bror och hans kompis hit och hälsade på. De tog med sig min älskade Wille till mig :) Så helgen har mest bestått av en hel del promenader, mys med Wille och lite film. Idag tog Joel och jag med oss Wille till Haga och gick runt där i två timmar. Avslutade promenaden med en fika på ett mysigt litet fik.

Fick ett ryck och städade efter att Niklas och David hade åkt. Så skönt med ett nystädat hem! Har fått lånat mammas dammsugare tills jag har råd att köpa en ny, tyvärr var inte heller den så jättebra... Men lite renare blev det iaf  :)

Har fått soffan nu förresten! Den blev jättebra! Så nu har vi två soffor stående här :P Men det blir bra inför Joels kalas på söndag då hela hans familj och min pappa och Lisbet kommer. Då har vi sittplatser till alla.

Nu ska jag kolla serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0