Studentiaden

Äntligen (och tyvärr) är arrangemanget över. Vi började med att handla i torsdags em inför kiosk och frukost. Det blev en del mat!! Fixade även lite andra saker den dagen.

fredagen började vi i projektgruppen med att äta frukost på Scandic innan vi satte igång med våra sysslor. Henrik och jag åkte och handlade ännu lite till till kiosken efter det. Sedan blev det till att säta upp allt, lasta in drickor i kylen och förbereda grillen. Hamburgare gick åt kan jag säga!

lördagen startade vi upp frukosten 6.30. Sedan gick det i ett, det kom massor med folk så vi fick åka och handla mitt i allt. Efter 9.30 då frukosten stängde startade vi upp kiosken. Det var lika hektiskt den dagen! Skyndade hem för att åka in till Nöjes och gå på bankett. God mat och till största delen bra underhållning. Vi hade lovat varandra att röja hela kvällen men vid 01.20 åkte Henrik och jag hem. Vi var helt slut! Fick idag reda på att någon hade petat Kristin i ögat så att hornhinnan  lossnade en bit! Men det skulle läka sa de på sjukhuset.

Idag var vi på plats på Sundsta 7.30 för att köra samma rejs igen - frukost och kiosk. Det var jobbiht att gå upp! Var trött från dagarna innan plus efter banketten och i och med den otillräcklig sömn. Nästan allt gick åt så det var gansla bra planerat! Vi fick sticka iväg och handla några gånger men det var bara kul. Dels för att komma bort lite och dels för att vi fick köra så många olika roliga hyrbilar :) Henrik och jag turades om så vi båda fick prova.

Kom hem vid 19.30 idag. Så det har varit en lååång dag! Mina fötter gör så ont! Har ju stått upp och sprungit omkring sen i torsdags kväll. Plus att jag har fått skoskav. Så nu ser (eller känns) mina fötter som två sälar med skavsår överallt. Tur att vi bestämde att vi ska vila imorrn och fortsätta med uppsatsen på tisdag!

Har inte haft så kul på länge som denna helg. Var så härligt väder, härlig stämning och trevligt folk. Kommer sakna såna här tillfällen när jag slutar plugga.... Inte tänka på det nu, blir ju sentimental! :P

Bilder:
1. Henrik jobbar
2. Britt-Marie var mer i farten än det ser ut här :P
3. Ulrika grillar
4. Härligt väder!
5. Mazdac
6. Projektledaren Erik med Emma
7. Henrik spelar cool
8. Henrik, jag och Abdi
9. Vi är finklädda
10. Jag i Brankas fiiiiina klänning
11. Me again
12. Kristin, Henrik och Yvonne
13. Henrik och jag
14. Mycket folk!
15. Mitt fina placeringskort
16. Erik och Britt-Marie
17. Emma







Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vilken fin klänning! Du passade jättebra i den

2008-05-12 @ 08:03:08
Postat av: Anita

Jaa du var väldigt fiiin!!!:)

2008-05-13 @ 14:58:36
URL: http://staarbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0