Opponering och sol

Idag har vi haft opponeringen. Den gick bra, över förväntan! Dan var inte så jobbig som vi trodde att han skulle vara. De andra gav "bra" kritik som vi kan ha användning av. Har passat på och solat med Elin och Branka utanför Branka. Ännu en sak som jag kommer att sakna med detta livet. Att bara kunna gå några meter och kunna ligga och sola  och snacka skit med sina vänner. Vi kommer aldrig att bo så nära varandra igen.. :( Men förhoppningsvis kommer det nya äventyr i Gbg.



Joel och jag ska ut och äta på Mongolian ikväll för att fira oss. Ska bli så gott!!! Godingen hade köpt choklad till mig och gjort en liten lapp nöär jag kom hem idag :) Tack älskling!!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hejhopp! Ja det var jättekul att träffa Linnea. Hon bor i Örebro nu men ska snart bli Linköingsbo tillsammans med sin Christoffer.



Jaha, är Sandra med och dansar. Typiskt Karlstad. Alla känner alla på nåt sätt. Ha ha ha

2008-06-03 @ 10:01:43
URL: http://www.fatimaslillablogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0